onsdag 19 oktober 2011

nytt

Nytt
Published with Blogger-droid v1.7.4

3 kommentarer:

  1. Härligt öppet inlägg där tycker jag Simon. Jo jag röstade ju på dig som norrlänning man är när du "tävlade" i svenska bb :) Är du säker på att det är europas största akvarium där i barcelona.. måste ju åka dit jag med. Hare bra Simon!

    Andreas
    Södra norrland :)

    SvaraRadera
  2. Hej Simon!
    Kul att du hade en trevlig Barcelonaresa. Men jag vet att tiden räcker inte till, man behöver nog 2 veckor för att hinna med allt.
    Simon! Du har ju lagt upp en ny frågelåda men ingen lyckas komma in på den o skriva något till dig.
    Kolla vad som är fel.
    Ha det så bra! Tommy F

    SvaraRadera
  3. Åh, tjoho att jag hittade hit och himla kul att du bloggar! :) Du var asbäst i BigBrother (även om det nästan var en evighet sen nu då) Men en värdig vinnare! Ska fortsätta läsa din blogg så hoppas du uppdaterar bra för du har till och med lagts till som en app :)

    SvaraRadera