onsdag 4 januari 2012

Hej Alla arga och glada :)

Hejsan alla arga o glada :) måste börja med att önska er en godforsättning på det nya året !! hoppas ni haft en skön jul med goo mat o många paket från gubben i rött :P jag håller på att starta mitt eget företag inom bygg,m,m och tar jätte mycket tid sen varit jul m,m man ska fara runt en massa,m,m jag skulle berättat det tidigare för er !! förlåt e väll på sin plats ! :) men nu har jag tänkt att vila eller vad man säger ta en pause från bloggandet ett par månader till jag hunnit får allt med företaget o allt att funka !! tack för ni varit så trogna trotts jag har varit en kass bloggare ,, men jag åter kommer mer omnågra månader kanske vid mars eller nått, då jag kan o vill blogga igen !! ha det helt underbart så länge :) ps,,, ni som undrar om resan med jag o martin så har jag pratat med martin för ett bra tag sen o han har inte tid så vi ska skjuta upp det till nästa sommar eller höst men vi ska fara men när det finns bätre tid för oss båda :) kramis o på återseende :)

33 kommentarer:

  1. Lycka till med företaget och hoppas att den blir framgångsrik.

    SvaraRadera
  2. Hejhopp, bara en fråga, har du varit i Östersund den senaste veckan? Tyckte jag såg dig, men är inte säker , hehe.

    Lycka till med företaget!

    SvaraRadera
  3. Hej
    Säger man inte Tack simon när en säger grattis på ens födelsedag eller? Har du gått och blivit dryg och otacksam nu mera? Ett tack kunde jag väl få för att jag kom i håg eller?
    Där sårade du mig lite.

    SvaraRadera
  4. För du lär väl inte gratta mig när jag fyller, jag glömde och skriva det så då gör jag det på ett nytt inlägg. Kram

    SvaraRadera
  5. Hej på dig med snygg Simon! Fin bild på dig. :)
    Jag funderade för ett tag sen att du kanske glömt bort bloggen helt och hållet, men nej de har du inte. Här kommer ett inlägg med goda nyheter.. Så jag hoppas de går bra för dig och ditt företag och jag kommer vänta ända tills du bloggar igen. :) Jag är en trogen Simon-bloggläsare så du kan lita på mig. ;p Hoppas allt går bra nu och att du mår toppen!
    Puss så länge! :)

    SvaraRadera
  6. Hej Simon!
    Lycka till med företaget. Hoppas på rapport framåt våren.
    Ha det så bra!
    Tommy F

    SvaraRadera
  7. Hej Simon!

    Vad glad man blev av att se att du skrivit, sen blev man ännu gladare när man såg vad du skrivit :)

    Jätteroligt att läsa att du ska starta eget, jag önskar dig All Lycka i Framtiden Simon!

    Ser med förväntan fram emot våren :)

    Stort Lycka Till och Många Kramar! / Annika

    SvaraRadera
  8. Hade varit kul å hört din åsikt om nya BB säsongen när den dragit igång!

    SvaraRadera
  9. Upptäck http:/www.toaklotter.se , klotter när det är som roligast!!

    SvaraRadera
  10. haha du är så jävla skön Simon! Kan inte sluta titta på "Simon är full" på tuben. Älskar dig! haha Du sprider så jävla mycket glädje på att bara vara dig själv. UNDERBART! Snygg är du också!

    SvaraRadera
  11. Älskar ni också massa gifs-bilder/vanliga bilder och texter ? du borde ni kika in på våran blogg http://kissingthedarkness.blogg.se

    SvaraRadera
  12. Hejsan, jag har ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga och modeintresserade personer att få forumet att växa. Jag skulle bli väldigt glad ifall du och andra som läser detta har lust att ta en titt. Självklart kan ni skriva om eran blogg eller hemsida och ha med den i era inlägg. Moderator roller kommer att dyka upp när forumet växer för seriösa och engagerade personer. Tack för att ni tar dig tid att kolla på detta

    SvaraRadera
  13. NU HAR VI BLIVIT HELT LOCO!
    ALLA PRISER PÅ PITBULL ÄR SÄNKTA!
    DET FINNS MASSA NYA GREJER PÅ SALE.
    OCH SIST MEN INTE MINST SÅ HAR VI JU 10% RABATT TILL ALLA INLOGGADE KUNDER!
    GLÖM INTE HELLER ATT SPANA IN DET NYA MÄRKET, RAGE UNLEASHED, PASSAR PERFEKT TILL GYMET!
    SÅ VILL NI FYNDA FÅR NI SKYNDA!
    VI FINNS ÄVEN PÅ FACEBOOK.
    MVH: LOCOLIFE CREW

    SvaraRadera
  14. I min blogg har jag skrivit om abort som är samma sak som mord. Kolla in. http://www.pappabloggen.devote.se

    SvaraRadera
  15. Kikar mest in för att se vad det blev av dig efter BigB,och fortfarande med fötterna på jorden såklart. Skön stil du har, fick höra att min chef känner dig. Lycka till med företaget.

    SvaraRadera
  16. Simon!
    Dags att lämna idet nu.
    Solen värmer!
    Många vill nog veta hur det gått för dig med nystart av företak så du kan väl göra ett litet inlägg så alla får veta.
    Tommy F

    SvaraRadera
  17. http://mihas.webblogg.se/?tmp=27135552
    hjälp mig rädda mitt självförtroende

    SvaraRadera
  18. Det är mer underhållande att sitta och titta på er på förra årets bb än detta årets. Tyckte du,sara,martin va värdiga vinnare!! Hoppas allt går bra för dig!

    SvaraRadera
  19. Lägg ner din blogg för du kan ju aldrig svara eller gå in för en kort kommentar.
    Gick det åt huvudet att du vann vilket du inte borde gjort.
    Peter hade varit rätt vinnare eftersom du satt sista veckan o skällde på honom att han var kamerakåt.
    Men Peter behöll lugnet.

    SvaraRadera
  20. Ha en fortsatt trevlig fredag :)

    SvaraRadera
  21. Du var fan kung i den sista dokusåpan!

    SvaraRadera
  22. Tycker du e en förjävla HÄRLIG kille!! Helt underbar! Hoppas du får en riktigt skön SOMMAR!!! :D

    SvaraRadera
  23. Hej, Var kul se dig igen i BB-huset. Lycka till med företaget.Hoppas att sommar blir bra. Saknar din inlägg i bloggen:( Kram

    SvaraRadera
  24. HALLÅ!? Vart har du tatt vägen?
    ÄLSKAR DIG!!!

    SvaraRadera
  25. Tycker de e dags att du börjar blogga snart..

    Mvh !

    SvaraRadera
  26. Tycker allt att du ska ta å börja blogga igen!

    SvaraRadera
  27. Lägg ner din blogg1
    det gick tydligen åt huvudet när du vann BB. Peter hade varit den rätte vinnaren. Glad o go Göteborgare. Du tjurig norrlänning!

    SvaraRadera
  28. Heej!

    Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

    SvaraRadera
  29. Hi everyone, it's my first pay a quick visit at this site, and piece of writing is genuinely fruitful designed for me, keep up posting such articles.

    My website http://www.orgiasex.com

    SvaraRadera