onsdag 26 oktober 2011

lesssss !!!

Man sitter o myser med en kopp kaffe o ska blogga men neeeeeee int i fan funkar Telia 3g inte det har ju bara varit problem med nätet o uppkoppling o ner koppling av samtal i 3mån nu!!
Även fast man ringer dit så säger dom ett datum att det ska vara fixat men neeeeeee ,, dom snyter bara upp datumet mer o mer o nu 3 månader senare och med en massa samtal så håller jag fan på ett smärre utbrott med ny dator o allt när man ska betala räkningar.m.m och när folk ringer kommer dom direkt till mobilsvar eller hör jag en signal sen kopplas samtalet ner!!och den där skit Internet funkar skit!!!!!!!! :(
Så stort stort minus åt Telia 3G och jublar inte direkt när tekniken strular!!!
Men hoppas ni har en mycket bättre dag o att allt fungerar som det ska!! Kramis på er från en less Simon
Published with Blogger-droid v1.7.4

10 kommentarer:

  1. Det lät inte alls så roligt hoppas det ordnar sig snart! Kram från jag

    SvaraRadera
  2. Telia är bara skit, min vän fick vänta i 2 månader på att telia skulle koppla internet till hennes hus. Du har väntat mycket längre och hoppas att det löser sig snart och att du får någonting av dom när du fått vänta så länge :) ♥

    SvaraRadera
  3. Tråkigt när det inte funkar, hoppas det löser sig snart. Men till något helt annat, FY FAN VAD DU HAR DET SNYGGT! Du har jävligt snygg smak :) Kram från Tinah

    SvaraRadera
  4. tack alla söta !! jo jag hoppas det också löser sig snart !! jag beställde bredband idag så om 5 dagar så slipper jag detta !! :P
    hoppas det e bra med er !!

    tack ska du ha Tinah:)

    SvaraRadera
  5. Det e skitjobbigt med internetstrul.. förstår dig att du e less! Men va fint du har Simon! Jättemysigt ser det ut :)
    Bra val med ny Mac också, once you go mac, you never go back! ;)
    Kram Tessan

    SvaraRadera
  6. Fan va fint du bor! Verkligen snyggt :) mobilt bredband ... det är ingenting att ha, har jobbat med att sälja sen sk*ten, haha!! Ha en trevlig helg simon! Du är grym :) kram Emma från gävle <3

    SvaraRadera
  7. Grattis på namnsdagen!
    Kul att du börjat blogga lite mera.
    Dina inlägg visar verkligen att du gör något meningsfullt o inte bara håller på med mode vilket jag i.a.f. uppskattar.
    Ha det så bra jag uppskattar verkligen att du ställer upp för dina vänner och nära o kära.
    Tommy F

    SvaraRadera
  8. Va mysigt de såg ut. Men trist att inte internet fungerar som de ska...

    SvaraRadera
  9. hej alla glada :)
    o tack för grattulationerna !!! :)
    jo jag lägger upp i den mån jag hinner mellan allt :)
    hoppas ni alla haft en underbar helloween !! :)
    kramis

    SvaraRadera