torsdag 22 september 2011

uppdatering 1

Published with Blogger-droid v1.7.4

3 kommentarer:

  1. Hej din segis! :)
    Här sitter jag med spänning och tror att äntligen kommer han att svara på frågor som så många ställt men som du inte svarar på.
    Jag tycker egentligen inte att du har nåt tvång, men är ju så nyfiken.
    Så ställer dom här så kanske, kanske du svarar om du vill (och vågar) :P

    Jag hade faktiskt lite svårt för dig i slutet, tyckte du blev falsk. Du pratade om hur bra personkännare du var och "bla, bla, bla".
    Jag blev trött på att du aldrig gick fram till dina vänner och sade vad du tyckte eller ansåg, utan att du hellre gick bakom ryggen på dom och pratade skit. Min fråga är: har du ångrat att du pratade så illa om bl.a Peter den sista veckan i huset och att du inte ens nämnde honom som en vän utanför huset?
    Jag uppfattade dig som väldigt paranoid sista veckan och du behövde säga ett antal ggr per dag att du varit dig själv.

    Veckan innan när du skulle starta bråk med Sara sa du för första gången rakt ut vad du tänkte och kände men kunde skylla på att det var ett uppdrag så hon hade ingen aning efteråt att det faktiskt var så du kände.

    Uj nu låter jag gnällig.. men har tänkt på detta för du verkar ju så himlans trevlig så jag fick inte riktigt ihop hur du kunde vända och se dina vänner som sådana hemska rivaler sista veckan. Vet att många undrat detta och att du enbart svarat lite lätt att det var då och nu har vi gått vidare. Hade varit intressant att veta vad som egentligen hände med dig.. Föll du för grupptrycket och lyssnade för mycket på bittra Gurkan?

    Jag kommer inte ta upp detta på din blogg igen och förstår om du inte uppskattar frågorna.

    Tillsist, kul att du verkar gilla både Sara och Peter igen. Det var tack vare att ni hade varandra att ni gick så långt. Ni var kul tillsammans!

    take care!

    Jennie

    SvaraRadera
  2. Vi e många som tyckte precis som Simon att Sara lekte me Martin och använde sig av han för o komma långt. Hon va tex mer villig me Martin när hon hade risk o åka hem. När hon fick stanna va de kalla handen igen. hon gjorde själv så hon framstod som falsk. Spelade med hennes sk säkerhetstrosor som skulle åka av om hon fick stanna. Hon prata ofta skit om omogne Martin med Peter det är ännu falskare att sen sova tillsammans med Martin igen. Klart Gurkan blev trött på tråkiga jönssonligan de va så jävla tråkiga men lömska o det lönade sig till sist. Så Simon du ska va stolt att du va den ende som såg Sara o Peters va nog lite småkär i Sara så han drogs in i hennes fulspel o Martin blev indragen i deras negativa stil. Martin fick inte gilla o festa me de övriga om inte de passade S+P. Även om de inte e såna utanför huset så va vi många som tyckte att Sara va urtrist o falsk o hängde sig kvar på ett fult sätt. Så till sist Simon så tyckte jag du va den perfekta Big Brotherdeltagare som kunde umgås o funka med alla i huset inte bara samma 3-4 pers hela tiden. Det skulle va du Gurkan Chrille Katta Rodney Nicky Sonja Vanessa som va de sista kvar i huset ni va bäst på att underhålla oss, de hade blivit skitkul ända till slutet.

    SvaraRadera
  3. hejsan jennie o annonym jagkommer att svara på era frågor o svar inom kort med ett video inlägg :)
    jag lovar att den sega norrläningen ska göra det har mycket nu men det kommer :) kramis

    SvaraRadera