lördag 10 september 2011

tv kristallen 2011

Hej alla glada ! jo det stämmer simme e kvar och lever än!!? Trotts efter en ruggit rolig gårdagskväll på tv kristallen.. Började med att skynda mig nåå jäävulst !! hämta kavajen som dom hade sytt in ,, sen till hotellet o dusha och klä sig o fixa sig :) sen vidare till ett ställe på söder där jag mötte upp Peter och Roxanna :) tog några järn och öl o flabbade o hade skoj !!! sen vidare till galan och det var en jätte bra o rolig tillställning med en hård efterfest :P hahahaha Träffade många underbara mäniskor där ! god mat o vin var det ! Jag träffade många !! surrade med gurkan och crille också :) Och det var ju synd att vi inte Vann årets dokusåpa men men det var jätte skoj endå :) men var faktiskt lite irriterad att inte Gry vann året´s kvinnliga programledare :( men nästa år då jävlar ta Gry hem den :) !! slut betyg på allt !! MVG :) Så nu har vi varit o tagit en kaffe jag,martin o sara så har just vinkat hem dom med tåg nu !! så nu ligger jag o vilar o ta igen mig på hotellet :P kramisar

1 kommentar:

  1. Härligt att du verkar tycka om Peter igen :)

    Kul att ni hade en bra kväll! Håller med dig om att Gry borde vunnit,kanske inte för BB utan för att hon under året slitit hårt med tre stora produktioner som dessutom visas live. Väldigt konstigt att hon inte vann!

    Ha det topp!

    Jennie

    SvaraRadera