torsdag 1 september 2011

Skoj som fan !! :)


5 kommentarer:

  1. ååå vad häftigt du ska få vara med också coolt :) de läs jag då inte missa :) /Dessan

    SvaraRadera
  2. Haha!! Faan va kul! Grattis :) Åh det få jag banne mig inte missa! Man lär nog få sig ett gott skratt kan jag tro! :))) Hur har din dag sett ut idag då? Hittade du nå skoj på crossbolaget? Stoooor stoooor kram :)

    SvaraRadera
  3. hej dessan o tessan :) tack så mycket!! det blir riktigt skoj :)

    ja du tessan jag hittade inget på crossbolaget typ allt utsålt :S man jett ju vara ute i tid o jag kom lite sent dit så :P
    kramisar till er !!

    SvaraRadera
  4. När kommer det programmet i TV6? Har inte en susning om vad det är! Tommy F

    SvaraRadera
  5. Hallå Simon!! Det blir skitkul och kolla på, vilket skönt gäng som är med. Lycka till! Kramiz Josefine

    SvaraRadera