lördag 10 september 2011

pensionärjävlar

Published with Blogger-droid v1.7.4

10 kommentarer:

  1. Vad är det för fel om han är pensionär? Konstigt uttryck av dig! Tommy F

    SvaraRadera
  2. Tommy F, Han var med i ett program som hette pensionärsjävlar du kanske har missat det

    SvaraRadera
  3. Ok! Det programmet har jag missat.
    Ha det så bra Simon. Tommy F

    SvaraRadera
  4. uppdatera oftare :)! nu har det gått 5 dagar! ändring ;) hehe

    SvaraRadera
  5. Håller med ovanstående.....
    Uppdatera för sjutton ;)

    SvaraRadera
  6. Ja precis ändring simon. Hoppas du har en braa anledning ;)

    SvaraRadera
  7. Hoppas Simon har lagt ner den här bloggen. Kan ha varit det sämsta jag läst. Kan inte ens stava!

    SvaraRadera
  8. Hej! Hoppas du har det bra Simon. Är bara glad att du har ett liv och inte lever genom bloggandet men vi blir oroliga när du är borta för länge. Jag bryr mig inte ett skit om din stavning,jag tycker du verkar va en helskön person och gillar att följa dig lite efter bb-vinsten. Va som du är men glöm inte bort oss som gillar och läsa din blogg. Kramar till dig /:) Ullis

    SvaraRadera
  9. Håller helt med ovanstående person!! Bra skrivet:) Så funderar jag lite på sverige resan är den slut nu?? / Frida

    SvaraRadera
  10. hejsan anonym om jag e dålig på att skriva behöver du inte läsa bloggen heller !
    och om den e så dålig ! men försöker uppdatera den så mycket jag har tid !
    och är det någon som säger att man måste vara korekt i stavning o allt ? jag skriver väll vad jag vill på min egenblog och om jag skriver som jag pratar, jo det gör jag men take it or leave it :)

    Hejsan ullis självklart har jag inte glömt bort er skulle jag aldrig göra har ju bara lite mycket just nu :S
    men jag skriver ju inte blogg för några som helst syfte att tjäna pengar utan bara för att jag vill uppdatera alla er underbara där ute och som stöttar mig :) kramis ullis !!

    hejsan frida:)
    du vi kommer besöka fler ställen men är så mycket nu runt allt men vi kommer till flerställen :) kramis

    SvaraRadera