fredag 2 september 2011

ja en skön kvälls prommis med skön musik så skönt!!

Ja en skön kvälls prommis och frisk luft o skön musik i öronen underbart!!
Har varit o skrivit på papperen och sålt bilen,
Klippt mig idag har jag också hunnit med och en solning på kvälls fronten:)
Som ni såg ska jag vara med i en ny stor sattsning av tv serie en zombe serie så ska bli riktigt skoj att pröva nått helt annat så det blir skoj och simme kommer ha en rolig roll;) ni får inte missa dn serien när den kommer på tv6 :)
Kramis på er!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

5 kommentarer:

  1. Tjusiga du! :) Ja jag längtar verkligen tills den dagen då serien börjar..haha! Det ska bli så kul och jag antar att din roll kommer vara rätt rolig :) Många av dem kända namnen som ska vara med,är ju rätt roliga oxå! Spännande spännande :))stor kram på dig och nattinatt :)

    SvaraRadera
  2. Kommer sitta spikad framför tv:n, äntligen får vi se mer av dig.

    SvaraRadera
  3. tack alla underbar :) en stooor kram till er !! :)

    SvaraRadera
  4. hej! vad har du köpt och gjort för dina pengar som du van i bigbrother?
    ;)

    SvaraRadera