tisdag 27 september 2011

hej alla som läser min blogg :)

hejsan mina trogna läsare och mina vänner !! mie, tommy f,A-K, o alla annonyma :) jag vill bara säga att jag tycker det var lite väll mycket tjaffs o liv när jag inte uppdaterade riktigt bra och när jag la ut bilder med rodney o nicky så var jag i stockholm en sväng annars bor jag på sett där vi spelar in serien så kan inte lägga ut nått som rör serien och eftersom vi spelar in så länge på kvällarna så har man varken tid eller ork,, men tycker det e jätte roligt att ni följer min blogg och förstår ju att det e mindre roligt att följa en blogg som inte håller uppdateringar kontinueligt men som sagt många bloggar ju för att tjäna pengar på sin blogg men det gör jag inte alls,, jag bloggar för jag tycker det e roligt att alla ni som vill läsa min blogg gör att jag fortfarande har en blogg :) så det e tack vare er !! :) men jag vet många som bloggar lägger upp typ 6-8 ggr per dag men nu när jag e på inspelning går det inte sen e det faktiskt så att jag bloggar o lägger upp saker som jag känner för ,, ibland många gånger om jag vill gå ut o äta middag eller sitta med goda vänner sällskap m,m så vill jag ha min egen tid och tror inte mina nära o kära skulle uppskatta att om vi far o hitta på nått specielt eller en egen tid med varandra att man ska fram med telefonen framför ansiktet på dem o filma eller nått då blir det som för många som går införhårt med bloggandet att dom går inte att umgås med för att det finns inget space till ett privatliv och en blogg liv :) men hoppas ni förstår vad jag menar med det jag skriver :) och att ni har förståelse för att min blogg kan vara dåligt uppdaterad ibland helst nu när jag gör denna tv serie :) men det kommer bli bättre när jag får mer tid :) Jag vill verkligen hälsa alla som läser min blogg, att ni ska ha en underbar dag och många gooa värmande kramar från mig till er :) //Simon D

10 kommentarer:

  1. Bra sagt Simon. JAg håller med dig om att en del tar bloggandet på för stort allvar, blir för mkt när man märker de inte kan umgås med sina vänner eller släkt utan att dra upp kameran och filma eller fota. Jag hade inte orkat umgås med ngn som skule dokumentera allt man sa och gjorde. Går för långt. Man måste inte vara som någon öppen bok, då blir man inte så intressant i det långa loppet. =)

    SvaraRadera
  2. Jag förstår precis vad du menar bra skrivet och det spelar ingen roll hur lite du bloggar för när du bloggar är det bara roligt att läsa :-)
    Kramar till dig Simon

    SvaraRadera
  3. Tack Simon för ditt svar. Det värmde faktiskt.
    Kommer att fortsätta att läsa din blogg.
    Jag har ju fått inlägg om att jag skrivit illa om dig på Martin o Saras bloggar men så är det inte. Du läser säkert deras bloggar så du vet nog vad jag skrivit.
    Lycka till med inspelningen o ha det så bra.
    Tommy F

    SvaraRadera
  4. Varför vann en tjej för? Har ni något i mot oss killar? jag känner mig kränkt. tänk att jag också har röstat och laggt ut pengar. haha tommy gå i ide med dig och ta en vargtass så kanske du blir människa i gen ;) *skojar till det lite där*

    SvaraRadera
  5. fan va du ä king simon

    SvaraRadera
  6. Tack Dag! Men jag bor i Östergötland så här dricker vi annat än vargtass! Tommy F

    SvaraRadera
  7. Det är så sant det du skriver Simon. Du behöver inte skriva inlägg hela tiden mm. Men något jag skulle önska är att när du väl skriver, skriver mer som du gjorde nu. Om du tittar lite på andras bloggar så kan man ju skriva om vad som helst men de skriver ändå ett litet inlägg. MVH Linda

    SvaraRadera
  8. Sååå bra skrivet Simon! Jag förstår dig av hela mitt hjärta och jag accepterar att du inte bloggar så ofta! :) Som jag har skrivit förut,så är du ju inte mer än en människa! En människa som faktiskt har ett liv,framförallt ett privatliv! :) DU gör som du vill och bloggar precis när du vill! Jag kikar in här ofta,men jag blir absolut inte bitter om jag ser att du inte uppdaterat på ett tag. Jag vet ju att du skriver då du har tid och lust :))) Gillar dig skarpt och kommer inte bojkotta din blogg...haha! Stora stora kramar från mig <3

    SvaraRadera
  9. Förstår precis hur du menar Simon. Man blir ju stressad av att känna att man " måste" uppdatera hela tiden för att behålla läsare. Man måste ju få leva oxå!! Sen tycker jag personligen att det är jobbigt att gå in i någons blogg och ser att den har uppdaterat 34 gånger och att jag måste läsa igenom allt. Då blir det bara flummläsning för man orkar inte. Så det är bättre så som du gör :-)
    Sååå nyfiken man blir nu angående tv-serien :-)
    Ha det bäst Simon!!Kram

    SvaraRadera