fredag 23 september 2011

gårdagens

Ja jag var och hjälpte min kära morbror att sätta in nya fönster m.m
Han blev super nöjd !
Ja och idag bär det av till Stockholm igen för mer inspelning:)
Har faktiskt varit o tränat en sväng på morgonen här och solat lite i detta kalla,regniga,höst väder kan det vara skönt med lite värme o lossas sol :p
Nu blir det att packa kläder så det e klart för avgång ikväll.
Men innan dess ska jag hinna med massa ärenden och luncha med vänner o träna en sista gång för man kan o orkar inte träna där borta:)
Så tills vidare vill jag önska er en underbar dag alla som läser min blogg och en stor kram i höst vädret:)
Published with Blogger-droid v1.7.4

9 kommentarer:

  1. hoppas du får tid och uppdatera bloggen mer en sist du var borta! vi som följer bloggen vill ju se hur det går för dig, iaf ett nattinlägg innan du sommnar! och du får svara i frågelådan tkr vi!:) hej svejs

    SvaraRadera
  2. Hej Simom!
    Vet ej varför du blivit förbannad på mig o Dan!
    Har ej skrivit något illa om dig.
    Men man undrar ju varför du "dör ut".
    Tala istället om att du inte har möjlighet att blogga,
    Du har ju tid att lägga ut bilder på Nicky, Rodny o hans systers krog,
    Vi tycker absolut inte illa om dig så blir väldigt besviken när du säger att ni behöver ju inte gå in på min blogg!
    Tacksam för svar Simon för jag har hela tiden sett dig som en väldigt reko kille
    Har inte sett dig som någon diva eller vad du fått för dig!
    Jag önskar dig bara lycka till för du vann bb o fått uppdrag efter det.
    Svara gärna! Tommy F

    SvaraRadera
  3. Tommy F! Har sett dina inlägg på Martins och Saras bloggar, där är det en annan ton i inläggen än det du skriver till Simon. Det är du och Berit som gör på det viset. Det är gullegull med att de är så gulligt par mm. De kan blogga tillsammans och om varann de är lättare. Tror inte Simons kompisar bloggar om varje steg som Sara och Martin gör.Då måste man fatta att Simon inte tänker på att blogga hela tiden. Med detta ser man att det stämde som det kom upp i huset att Sara och Martin var med i bb för att bli kända, Simon hade en helt annan inställning. Han rider inte på strömmen som de gör och utnyttjar sitt nya kändisskap. Stå på dig Simon och håller helt med dig, om inte Tommy, Berit mfl gillar din blogg så är de inte tvingade och följa den. Gillar din stil Simon du visar att du är en helt vanlig kille trots att det var du som tog hem segern. TUR att det blev du, jag röstade som faan! Sara och Martin känns bara ytliga och skyltar med att de till sist blev ett par = dubbel fokus på dem. En slump?? Diggar dig skarpt Simon, skit i Sara och Martin fansen, du är bäst bara så du du vet det, vi är många som gillar dig för den du är. Ha det bäst, lycka till med inspelningen ska bli skojit att se den sen. Kramar Mie

    SvaraRadera
  4. Väldigt elakt inlägg av Mie på Simons blogg.
    Är du läskunnig?
    Har inte vid något tillfälle varit inne på något "gullegull" på Sara o Martins bloggar.
    När jag varit inne på Martins blogg så har det varit spel på matcher som jag kommenterat.
    Till Sara har jag skrivit både positiva o negativa inlägg, inget gullegull.
    Fick svar från Sara till mitt hotmail och det värmde skall du veta för Sara skrev att man måste kunna ta både positiva o negativa inlägg om de ej är oförskämda och det har jag full förståelse för.
    Varför gör inte du några inlägg eftersom du har sån koll på bloggvärlden? Tommy F

    SvaraRadera
  5. Jag gillar dig Simon/Kram-Kram-Kram från Linda(trist och skriva otrevliga saker på Simons blogg om Martin och Sara. Martin och Simon är goda vänner och Simon gillar ju Martin, väx upp Mie och Tommy F är ni 5 år

    SvaraRadera
  6. Tack detsamma. Kram på dig!

    SvaraRadera
  7. Mie måste var någon kärring som har vaknat upp på något torpställe inne i norrlandsskogen eftersom du aldrig tidigare har lämnat några kommentarer. Jag uttrycker mig inte oförskämt i onödan för jag är för gammal för att "gullegulla".
    Men kan skippa denna blogg så blir ju ingen störd på vad jag skriver! Jag gillar Simon skall du veta! Tommy F

    SvaraRadera
  8. hejsan mina trogna läsare och mina vänner !!
    mie, tommy f,A-K, o alla annonyma :)

    jag vill bara säga att jag tycker det var lite väll mycket tjaffs o liv när jag inte uppdaterade riktigt bra och när jag la ut bilder med rodney o nicky så var jag i stockholm en sväng annars bor jag på sett där vi spelar in serien så kan inte lägga ut nått som rör serien och eftersom vi spelar in så länge på kvällarna så har man varken tid eller ork,, men tycker det e jätte roligt att ni följer min blogg och förstår ju att det e mindre roligt att följa en blogg som inte håller uppdateringar kontinueligt men som sagt många bloggar ju för att tjäna pengar på sin blogg men det gör jag inte alls,, jag bloggar för jag tycker det e roligt att alla ni som vill läsa min blogg gör att jag fortfarande har en blogg :) så det e tack vare er !! :)

    men jag vet många som bloggar lägger upp typ 6-8 ggr per dag men nu när jag e på inspelning går det inte sen e det faktiskt så att jag bloggar o lägger upp saker som jag känner för ,, ibland många gånger om jag vill gå ut o äta middag eller sitta med goda vänner sällskap m,m så vill jag ha min egen tid och tror inte mina nära o kära skulle uppskatta att om vi far o hitta på nått specielt eller en egen tid med varandra att man ska fram med telefonen framför ansiktet på dem o filma eller nått då blir det som för många som går införhårt med bloggandet att dom går inte att umgås med för att det finns inget space till ett privatliv och en blogg liv :) men hoppas ni förstår vad jag menar med det jag skriver :)
    och att ni har förståelse för att min blogg kan vara dåligt uppdaterad ibland helst nu när jag gör denna tv serie :)
    men det kommer bli bättre när jag får mer tid :)

    Jag vill verkligen hälsa alla som läser min blogg, att ni ska ha en underbar dag och många gooa värmande kramar från mig till er :) //Simon D

    SvaraRadera
  9. Ett litet svar till Tommy F! Jag har läst Simons blogg sen start, även om jag inte kunnat kommentera tidigare. Tyckte du ofta skrev tjuriga kommentarer här o i frågelådan. Såg att du skrev snällt till Sara o Martin, tycker synd att Simon bara fick sura inlägg, därför skrev jag så du fatta att de är dålig stil att skriva taskigt till Simon på hans blogg. Han verkar ju vara en snäll kille därför ska han slippa det./Mie SIMON! Förlåt om du blev sur över min kommentar, Tycker bara de va orättvisa mot dig gentemot andra bb-deltagare. Tycker det är en sund inställning du har till bloggandet, lev livet utan en mobil beredd hela tiden: Ha det bra! Kramar Mie

    SvaraRadera