fredag 29 juli 2011

Ingen badkruka här inte


Sköööönt
Published with Blogger-droid v1.7.4

7 kommentarer:

  1. Tycker du själv inte att det är lite tacky att lägga upp dina "roliga filmer" på videofyme där du får cash för varje klick, istället för att lägga upp det på youtube?!

    Men det är klart, har man inget jobb och glider runt som en C-kändis så kanske man behöver alla kronor man kan bara kan få, eller..?

    SvaraRadera
  2. hej terese jo min lilla syster :)

    hejsan anonym varför jag lägger upp dem via youtube e för att kan inte lägga upp dem via videofyme med min nya xperia :(
    och ser inte min blogg som en inkommst alls bara för att det e roligt och förhoppningsvis att ni som läser tycker det e roligt !
    och om man e C.D.E.F ELLER Ö kändis bryr jag mig inte för 5 öre alla e glad o trevliga det e det som räknas och jag e ju samma mäniska jag alltid ha varit så det spelar ingen roll för min del !
    och fara o träffa mäniskor runt landet e ju bara hur trevligt som helst just att alla e trevliga och alltid roligt med snälla, roliga, och possetiva mäniskor :) // simon till herr eller miss anonym

    SvaraRadera
  3. Skit i Anonym! Du är underbar! :)

    SvaraRadera
  4. Det såg riktigt härligt ut :) hur många syskon har du Simon?
    Kramar från Hanna i Västerås :)

    SvaraRadera
  5. Haha, jag som alltid trott att du varit en badkruka Simon! Tror det tills du kommer ut till Hälla och tar ett ordentligt dopp, då kan jag ändra uppfattning. :)

    SvaraRadera
  6. Ett tips! Du kan välja bort att det ska stå published by blogger druid efter varje inlägg. Ser ju inte snyggt ut!

    Hoppas även på lite fler uppdateringar och inte bara nu äter jag, nu tränar jag-inlägg. Lite mer om vad du har för tankar om saker och ting osv.

    Blir det nån Sverigeresa, känns som om hela sommaren är förbi snart? Fick ni inte så många erbjudanden?

    SvaraRadera