måndag 11 juli 2011

Fårlåt för min stavning och min svenska men det är ju så jag bara är ju :P

9 kommentarer:

  1. hehe.. du e som ja .. skriver som man prat. få allti höra att ja int skriv ut ord å grejjern heller men när man skriv som man prat är de inte lätt ^^ .. norrland e härligt .. e ba så !!

    Ja tyck du e bra som du e o skriv som du vill .. kram från mig

    SvaraRadera
  2. he e ju underbart! Be aldrig om ursäkt för den du är. Take it or leave it, liksom.

    SvaraRadera
  3. Du e bara för go!! =) Skriv som du brukar bli bäst då. =)
    För mig hade du gärna fått vara orakad. ;)

    Kramis

    SvaraRadera
  4. Haha, du är ju för jävla skön Simon! Älskar dig :D

    SvaraRadera
  5. Du e en perfekt människa och verkar vara en superbra kompis, Martin kan va lycklig som har en sån fin vän. Ni verkar va lika goa människor. Sen om du inte skriver rätt så de e bara charmigt, kan inte va perfekt på allt. Stor pöss till er båda. :) :) Mian i Malmö, hoppas ni kommer hit i sommar

    SvaraRadera
  6. bra att du kan skriva förlåt också!! :D

    SvaraRadera
  7. Skriv hur fan du vill, vem bryr sig!
    Jag har då inte reflekterat över det.

    SvaraRadera
  8. Hallå Simon!! Vi älskar dej för den du e o att du e så skön. Ändra dig aldrig, snälla! Love you kram Jessica

    SvaraRadera
  9. Men seriöst? Hur är det möjligt att någon över huvud taget orkar kommentera din stavning! Efter en hjärnblödning kan stavningen bli lite "crapig", ta de från en som vet :) Jag kan inte låta bli att undra vem det är som ska kommenteras här egentligen? Den som haft en hjärnblödning och stavar lite galet, eller en frisk person som inte kan läsa och förstå sammanhanget?! Simon, jag är mäkta imponerad av dig! Heja oss med förvärvad hjärnskada! :D

    SvaraRadera