lördag 9 juli 2011

en härlig morgon !! :)

21 kommentarer:

  1. Hej!
    Hur kommer det sig att det just blev ni två som skall ut på Sverigeresa?
    Som tittare var intresset för er som Björnliga, alltså du, Peter, Sara och Martin. Även om man hörde dig påpeka rätt många ggr att du inte tillhörde någon Björnliga, så var det när ni var samlade som det var kul att titta på BB. Kan visserligen tänka mig att Peter inte har tid eller möjlighet att åka runt Sverige nu, men varför är inte Sara med?

    När man ändå ställer lite frågor hade det varit intressant att läsa vad du anser om det du vid flertal tillfällen påstod dig veta om Sara (och martin) i huset. Det är många tittare som visat stort intresse på både Saras och Martins blogg kring den frågan. Tycker abslolut inte att du måste skriva ett inlägg om det på din blogg, men många skulle nog tycka att det var intressant och uppskatta att läsa om just det. Jag personligen tyckte det var obehagligt att höra när du pratade skit om två som verkligen trodde att dom var dina vänner i huset..
    Men, det var inne i huset och du behöver nödvändigt vis inte vara sådan som person. Kan tänka mig att små saker kan bli ordentligt tröttsamt i ett litet hus under längre tid.

    Krya på dig och ha en härlig sverigeresa!

    SvaraRadera
  2. Tjena Simon...Skulle bara säga att du är ta mig fan KUNG!!(ursäkta språket) Önskar att jag nån gång får chansen och träffa dig och skaka hand med dig! =) Ha de fint och hoppas ni får kul på sverigeresan..=]

    SvaraRadera
  3. Tjooooho!
    Äntligen hittade jag din blogg! :) Kommer följa den väldigt aktivt nu ;)
    Vad kul att du och Martin ska ut på Sverige-resa! Vore jättekul om ni ville komma till Borås (speciellt en torsdag nu i sommar) då vi har sommar-torsdagar. Varje torsdag fram till mitten på augusti kommer det en artist och uppträder kl 21.00 ungefär en timme mitt på stora scenen på Stora torget i Borås Centrum. Det är jättemycket folk under torsdagseftermiddagarna fram till tidig fredagmorgon. NI får väl kolla vilka artister som lockar er mest och dyka upp ;)

    Kraaaaaam Nathalie! Hälsa Martin. <3

    SvaraRadera
  4. Hej, instämmer delvis i vad Lo skriver ang dina
    expertutlåtande gällande Sara.Har du sett dessa
    klipp? Vad tycker du? Är du så där mot Martin nu
    också eller har du gett upp? Om du fortsätter tjata, fattar jag inte att han står ut, för du ska veta att SARA ÄR BÄST! Slutskrivet ang. detta ämne från mig./Berit

    SvaraRadera
  5. Hallå Simme! Först av allt så var du den bästa och ärligaste i Big Brother tycker jag och många med mig,DU vann ju GRATTIS ,du var min favorit från 1:a da´n. Sen tycker jag Lo och Berit har helt fel i Sara-frågan. Tycker det du sa till Martin stämmer perfekt med vad man såg i programmet + på 24/7. Du va en riktig och lojal vän till Martin och man såg direkt att ni klickade som vänner. Sara hängde bara med i ert sk. gäng tack vare att Martin och Peter var där. Det märktes också att du och Sara aldrig va superkompisar.Hon svarade knappt när du sa något till henne, blev tryckt stämning. Hon var oftast tråkig, satt bara och glodde. Men när Katta åkte ut, då jäklar. Då började hon göra samma saker som hon reta sig på hos Katta, blev gapig och dansa utmanande bl.a, är det äkta???? Men hon lindade Peter och Martin om lillfingret med att prata babyspråk och spela på sitt utseende. Bra att du som kille kunde se igenom det. Flera andra BB-deltagare har ju också sagt att de tyckte Sara spelade falskt och använde Martin och Peter för att komma långt. Simon du verkar vara en fantastisk vän som vågar berätta känsliga saker för att en vän inte ska bli utnyttjad och framstå som en mes. Nä, fler Simon-människor så blir världen SÅ mycket bättre. Ta inte åt dig av det Lo och Berit skrev och att Sara skulle va bättre än så´na som tex DU och MARTIN är dagens SKÄMT. Det är som att hylla falskhet och hata det goda. Löjligt av Berit att skriva så i din blogg, hylla Sara kan hon väl göra på hennes blogg, omoget gjort. Till sist en stor björnkram till världens godaste BJÖRN, Stå på dig för det är DU som är bäst! Ha så kul på Sverigeresan, hälsa Martin också. / Kram Lina

    SvaraRadera
  6. Simon vill bara säga att du fan är bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Krya på dig!!! /// Niclas

    SvaraRadera
  7. Krya på dig Simme. Skit i vad sura Sarafans skriver. Sara va inte särskilt populär på t.ex livechatten. De ville ha ut henne för hon smaskade och var tråkig. Hon hade åkt ut bums om hon satt nominerad mot vem som helst i huset. DU VAR OCH ÄR BÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pöss Pöss Sarah

    SvaraRadera
  8. Hahaha, livechatten var ju representativ för alla som titta på Big Brother.
    Kom in i matchen...

    SvaraRadera
  9. Till anonym (fegt att inte våga skriva ditt namn) ! Sara låg ju typ i botten på alla undersökningar i tidningar och på nätet + va inte poppis i chatten. Det får man väl se som en koll på vad folket tycker,eller? Simon hade alltid ca 60% och han vann ju mycket riktigt. Så det stämde ju. Tyckte själv inte illa om Sara men hon var den tråkigaste deltagaren, Annie var superrolig sidan om Sara. Även de andra i huset tyckte ju Sara var tråkig. Om Sara är poppis nu är det för hur hon är NU,för hon är söt och är ihop med tjejfavoritenMartin. Men Simme är bäst av alla i BB han vann ju lätt fick lika mycke röster själv som Peter och Martin tillsammans. Så jag é inne i matchen o har koll....... Sarah

    SvaraRadera
  10. SIMON DANIELSSON ÄGEEEEEEER!!!

    SvaraRadera
  11. sarah

    Det var därför hon kom före crille som slog ut gurkan och så vidare?

    Ska också säga att jag inte har nått emot simon, tvärtom!

    Och spela roll om jag skriver mitt namn, du vet ändå inte vem jag är..

    SvaraRadera
  12. Och sen att säga att hon var den tråkigaste, och ta upp Annie som roligare, hon som sov 16-18 timmar om dygnet är ju bara skrattretande...

    SvaraRadera
  13. Sara slog inte ut nån hon satt bara nom. i grupp. De som hejade på björn ligan röstade kvar dom. Och hon skröt ju om sin rika morfar och hon är bortskämd. det pratades mkt i bb om hennes rika fam som betala hennes mob.räkning 4000kr,hennes lägenhet o att hon fick körkortet i present.DE kunde rösta massssor§§§§§§

    SvaraRadera
  14. Det spelar väl ingen roll om hon satt nominerad i grupp, hon slog ut folk då.

    Och att sitta och insinuera att det är hennes familj som har röstat kvar henne då är patetiskt.

    Hon skröt inte, dom andra frågade henne och hon svarade.

    Sista inlägget från mig// Ha ett bra liv

    SvaraRadera
  15. Oj, oj om nu mitt inlägg startade något otrevligt här på Simons blogg vill jag be om ursäkt!
    Personligen är inte jag ett Sara"fan", utan var ett björnlige"fan". Har absolut ingenting emot Simon, tvärtom. Men jag gillade inte hans skitsnack. hade önskat att han sagt till dom vad han tyckte istället för att prata med Gurkan... Men som skrivet i ett litet hus blir små saker stora! Tycker dock att det hade varit intressant att läsa på någon av deltagarnas blogg hur dom ser på saker som hände därinne nu och vad dom själva hade gjort annorlunda om dom haft möjligheten.

    Men att Sara skulle vara tråkig håller inte jag som tittare med om. Tyckte hon var riktigt rolig. Hon var den jag ville skulle komma på andra plats..
    Men till min stora glädje som 24/7 tittare var mina favoriter kvar till slutet, crille hade jag på 5:e plats så för mig blev BB en fröjd och det var kul att kolla eftersom jag inte tyckte "illa" om någon som var kvar!

    Så, Simon om jag gjorde dig ledsen eller om jag sårade någon av simons fans ber jag om ursäkt!

    Inte konstigt att de då och då blev "bråk" i huset när folk inte ens kan hålla "sams" på en blogg! :)

    För övrig tycker jag att dom flesta som deltog i årets BB var otroligt duktiga på att hålla humöret uppe och inte hamna i onödiga bråk.. inte lätt att gå på varandra i ett hus där man inte kan påverkas av något mer än det som sker i huset!

    Så Peace!

    SvaraRadera
  16. Säg vad Sara bidrog med för underhållning typ första halvan av säsongen. Satt mest tyst och titta överlägset och ointressant om de andra prata. Sa aldrig nåt vid middagen förutom smaskljud. Hur kan folk glömt det redan. Blev helt annan tjej i slutet, men om ni tycker Simon var falsk mot Sara i slutet så va ju åxo Sara falsk mot alla hela tiden som blev helt annorlunda efter halva tiden. Det är väl verkligen att luras hon spela fult och blev fyra tack vare det. Simon funkade med alla i huset därför vann han åxo, BBs vinnare måste va ett socialt geni som kan funka med många olika personligheter, som Simon var inne i huset GRATTIS till Simon! Tack för ordet ///// :):) MACKAN

    SvaraRadera
  17. Hon kanske fick mer plats när gaphalsarna hade försvunnit,har du tänkt på det? Satt och titta
    överlägset? Kan du läsa andras tankar? Henrik

    SvaraRadera
  18. Ja det hade blivit en perfekt omgång av BB om som du säger gaphalsarna (du menar säkert gurkan, Katta mfl ) inte va me. Se 17 Saratyper som satt / låg tysta mesta tiden. Sara va även tyst och astråkig när hon hängde me björnligan. Det e inte de som e bb idéen om man ser på andra sesånger lr andra länder. UNDERHÅLLNINGSPROGRAMM!! Även om man gillar Saras person så passar hon inte i ett sånt hära program. Sara spela faskspel och spela en roll mera än Gurkan och va skit tråkig inne i huset. PUNKT OCH SLUT!!!! Carina

    SvaraRadera
  19. Kan inte Sara åka tillbaks till Cypern så vi slipper se och höra om henne hela tiden. En djävligt tillgjord och dryg tjej. Hejdå Sara /Filip

    SvaraRadera
  20. Sara och Simon är ju vänner igen och Simon gillar Sara.... Så kan ni låta hon va som hon är /// Peter

    SvaraRadera
  21. Kan ni inte skriva snälla saker om Simon istället <3<3 KÄRLEK & RESPEKT

    SvaraRadera